چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا؛
فکرشهر: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۹۹۴ مورد جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶۵ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند...
کد خبر: ۸۹۵۷۰
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۹۹۴ مورد جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶۵ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

به گزارش فکرشهر و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون سه میلیون و ۵ هزار و ۶۳۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۹۳ هزار و ۹۳۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به سه میلیون و ۴۹۹ هزار و ۵۶۳ دُز رسید.

 از دیروز تا امروز ۶ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۳۲۲ نفر از آنها بستری شدند.

همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۷۵ هزار و ۸۵۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۳۸۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۹۶ هزار و ۵۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۴۴۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس این گزارش، تا کنون ۱۹ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۲۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۲۵۴ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۱ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته ۳۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۳۰ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‎اند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۲ آقا با ۸۴ و ۵۹ سال سن با سابقه بیماری قلبی و فشار خون و ۲ خانم با ۷۷ و ۶۶ سال سن با سابقه بیماری قلبی، چربی خون و فشار خون در استان به ثبت رسید.

کشمیری گفت: تا کنون ۱۱۴۸ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و ۴۲۴۶۷ نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر